.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین شهرک صنفی مازندران کلنگ‌زنی شد

نخستین شهرک صنفی استان مازندران در شهر آمل کلنگ‌زنی شد. 

به گزارش شمال نیوز رییس اداره بازرگانی شهرستان آمل صبح امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی نخستین شهرک صنفی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه این شهرک صنفی در راستای اتخاذ تصمیم واحد در اقدامات اجرایی و براساس مصوبه هیئت وزیران صورت گرفته، اظهار داشت: براساس این مصوبه صنوف آلاینده و مزاحم باید از مراکز شهری خارج شوند.

عباسعلی زمانی با تاکید بر اینکه خروج واحدهای صنفی در مرکز شهر آمل نیز پیگیری می‌شود، افزود: ایجاد مجتمع تجاری بنکداران و عمده‌فروشان آمل نیز در این راستا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برای این منظور اعضای این صنف اقدام به تهیه زمین در ضلع شمالی کمربندی آمل کرده‌اند، یادآور شد: تغییر کاربری این زمین به تصویب مسکن و شهرسازی استان رسیده و نقشه‌های آن تایید شده است.

زمانی با اشاره به اینکه رمپ‌های ورودی و خروجی برای این مجتمع درنظر گرفته شده، بیان داشت: این مجتمع در مرحله صدور پروانه از سوی شهرداری آمل قرار دارد.

این مسئول با اعلام اینکه زمین این مجتمع به مساحت 93هزار متر مربع از سوی صنف بنکداران خریداری شده، گفت: از سوی اعضای این صنف، 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به صورت آورده برای این شرکت هزینه صورت گرفته است.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل با تاکید بر اینکه در فاز نخست بیش از 70 عضو در این مجموعه حضور دارند، با اشاره به مشخصات فیزیکی این مجتمع صنفی تصریح کرد: ایجاد فضای فروشگاه برای عرضه مستقیم کالا، سالن همایش، سالن غذاخوری، نمازخانه، پارکینگ و تمام امکانات تجاری و رفاهی برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با آغاز عملیات اجرایی این مجتمع، واحدهای صنفی دیگر نیز به خروج از محدوده شهری راغب شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرشاد راعی 19 بهمن 1390
ان شاء الله 10 ســـــــــــــــــــــــــــــــــال بعد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.